Scroll to top
© 2018, Vandytech
Share

5 trucuri pentru crearea unui website credibil

Nu contează despre ce e vorba, dar cât timp ceva nu e de încredere – cam atât a fost. Când vine vorba de creare website, situația nu e cu nimic mai diferită. Până la urmă e despre clienți și despre tine care vrei să oferi valoare. Credibilitatea unui website e un factor cheie pe care ca antreprenor nu-ți permiți să-l ignori. De ce? Deoarece afectează  implicarea clienților și automat vânzările. Și această situație, hai să recunoaștem, nu e roz deloc. Fără un website de încredere, scade capacitatea acestuia de a:

1. Maximiza vânzările
2. Interacționa eficient cu clienții
3. Comunica valoare clienților potențiali

Hai să facem un exercițiu de imaginație. Gândește-te la ultima dată când ai cumpărat ceva online. Sau mai bine zis când nu ai cumpărat online. Care au fost motivele principale pentru care ai apăsat pe anulare comandă și nu finalizare comandă?

1. Când a fost nevoie să plătești, te-a redirecționat către un alt site pentru a finaliza plata?
2. Costurile de transport au fost afișate doar la final și au fost mult prea mari?
3. Nu ai găsit nicio adresă fizică a magazinului pe website?
4. Nu ai putut da de nicio informație de contact (număr de telefon, e-mail, adresă etc)
5. Politica de returnare a produsului nu era afișată sau inexistentă?

Cele 5 motive de mai sus sunt cele mai comune motive pentru care cineva care își dorește să făcă cumpărături online, abandonează. Dacă un potențial client nu are parte de toate informațiile acestea cât mai ușor și dacă găsirea lor necesită mai mult efort decât ar trebui, ei bine, s-ar putea să plece cât ai clipi. Răbdarea și atenția unui client au scăzut dramatic în ultimul timp. Pe lângă acest lucru, diversitatea opțiunilor e atât de variată încât acestuia nu-i fa fi deloc greu să părăsească website-ul tău și pur și simplu să aleagă altceva. Nu există loc de compromisuri când vine vorba de creare website.

Iată 5 modificări ușor de implementat care pot contribui la îmbunătățirea credibilității website-ului tău.

1. Un serviciu clienți super-accesibil

Nu contează cum – fie folosești chatbots, FAQ, e-mail, număr de telefon, pagină de Facebook – orice ar fi asigură-te că clientul nu simte că există un ecran între voi. Singura diferență dintre un magazin fizic și unul online e faptul că demersurile nu sunt intermendiate personal, dar asta nu e piedică – folosește-o ca motiv să devii inventiv. Acest lucru crește probabilitatea ca ei să facă o achiziție la tine pe website, deoarece îi ajută să se simtă mai siguri, știind că pot lua legătura cu tine cu ușurință dacă au o problemă.

2. Include detaliile ce contact
Afișează detaliile de contact pe pe prima pagină a website-ului. Sună simplu, nu-i așa? Ai fi surprins cât de multe website-uri nu fac lucrul acesta! E nevoie să incluzi, cel puțin, numărul de telefon, adresa de e-mail sau o adresă fizică, chiar dacă este o doar o cutie poștală. De multe ori, atunci când nu găsim aceste informații de contact pe un website, ne întrebăm imediat care ar fi motivul pentru care nu ar afișa asemenea date.

3. Testimoniale, recenzii sau orice fel de dovadă socială

Când vine vorba de creare website pentru orice motiv, în special dacă ai un magazin online, recenziile de pe Google, recenziile de pe Facebook și testimonialele clienților contribuie enorm la crearea unui nivel sporit de credibilitate. De câte ori nu ai filtrat opțiuniile să se rezume doar la cele de 5 stele sau mai puțin? De câte ori nu ai avut dubii legate de un produs care nu a fost testat înainte de altcineva?
Avem nevoie de o dovadă socială atunci când nu putem să experimentăm ceva prin propriile simțuri.
Acest lucru ajută la construirea credibilității atât pentru brandul tău cât și pentru website.

4. Logouri și mărci de securitate

Serviciile pe care le furnizezi sunt acreditate? Ai o calificare CPA sau CA sau poate o altă calificare recunoscută? Dacă da, asigură-te că adaugi aceste mărci de securitate la vedere pe website-ul tău. Și dacă afișezi logo-urile partenerilor sau pur și simplu logo-ul tău e destul. E important ca vizitatorii să știe că se află într-un loc profesionist.

5. Despre noi

Această secțiune este cea mai importantă. Acolo poți introduce un scurt istoric al afacerii tale, povestea de brand, misiunea, valorile, viziunea. Toate acestea informații sunt o modalitate foarte bună de a spori credibilitatea. Oamenilor le face plăcere să facă afaceri cu alți oameni. Cu cât devii mai personal, cu atât îți umanizezi mai mult afacerea și îți sporești șansele ca clienții să devină fideli și să revină.

Dacă citești acest paragraf înseamnă că articolul nostru a fost interesant și util pentru tine. Ne bucurăm că am reușit să oferim valoare prin conținutul oferit. Înainte de toate, revizuiește-ți website-ul dacă deja a fost creat, însă dacă ești la pasul de creare website sau de creare magazin online, asigură-te că acorzi importanță acestor aspecte. Spor!

Related posts

Post a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *