Scroll to top
© 2018, Vandytech
Share

4 mituri despre web design deconspirate

Un web design bun și calitativ este primul pas spre înregistrarea unei prezențe online. Stai, uită puțin ce am scris. Mai întâi ai nevoie de altceva: creare website. Pentru că un website fără un design care să îl scoată în evidență cu adevărat e nimic mai mult decât potențial irosit. Un website și un design reușit sunt ca mâna și mănușa. Sunt făcute una pentru cealaltă și te ajută să te încălzești când simți că ai înghețat.

Cu toate acestea, există numeroase mituri despre acest domeniu. Acum, unele sunt mai adevărate, altele mai puțin adevărate. Până la urmă singurul adevăr absolut e cel care ți se potrivește ție. Trăiască subiectivitatea.

Noi ne-am gândit să scriem un articol despre acele mituri care credem noi că ar fi bine să fie deconspirate. Nu ne crede pe cuvânt acum, poți să ne crezi și mai târziu.

Așadar, unele dintre aceste mituri comune sunt:

1. Să facem un curcubeu din website pentru că e prea greu să alegem doar 2-3 culori

Un design plăcut pentru orice, fie că vorbim despre o o geacă de iarnă, o cană de cafea, un frigider sau un website este foarte importantă pentru a atrage. În cazul  de față, vrem să atragem cât mai mulți vizitatori pentru că ei ne cresc vânzările. Cu toate acestea, de multe ori un web designer crede că folosirea tuturor culorilor posibile, eventual și inventarea altora este secretul succesului. Ei bine, nu știu dacă știai dar simplitatea este ultima sofisticare – și nu, nu a spus-o doar Coco Chanel. A spus chiar și Steve Jobs, sub altă formă desigur. El a mers mai departe și a creat un brand din asta. O poveste. Istorie.

Folosește maxim 3 culori și asigură-te că creezi cu ajutorul lor un șablon pentru vizitatori, așadar ei vor știi de fiecare dată ce înseamnă acele culori.

2. Elementele grafice în exces – siguranța supremă că vizualizările alea sunt chiar organice (pe bune)

Când vine vorba de creare website, elementele grafice sunt primul lucru care îți vin în minte, nu-i așa? E adevărat că elementele grafice pot face comunicarea mai ușoară cu vizitatorul tău, dar ghici ce? Excesul o poate face dificilă. Ne întoarcem la echilibru. Ori cât de mult ne place nouă să exagerăm, secretul tot în calea de mijloc se află. Se zice în popor că densitatea elementelor grafice crește credibilitatea unui website. Greșit. Elementele grafice potrivite pentru tine cresc credibilitatea unui site. Ah, și cel mai important. Asigură-te că nu durează o veșnicie până se încarcă. Respectă timpul vizitatorului și lasă-l să aștepte Youtube.

3. Ai nevoie de Flash ca să îl faci atractiv – Flash News, e un mit

Flash-ul în folosim, de regulă, pentru a crea bannere și animații care să dea viață unui website. Adevărat? Ei bine, doar pentru că face toată lumea, nu înseamnă că e nevoie să o faci și tu. Îți mai amintești că nu există un adevăr absolut când vine vorba de creare website? Bannerele pot servi scopului dorit numai dacă sunt utilizate eficient și cu ușurință – cel mai important. Cu toate acestea, pot fi descărcate cu ușurință numai dacă ești conectat la o conexiune serioasă. Și pe telefon de când am primit 50 de GB de la operatorul de telefonie mobila, cam nu prea ne mai conectăm la wi-fi. Gândește-te că utilizatorul tău (1) petrece mai mult timp pe telefonul mobil și  (2) va folosi datele mobile mai des. În cazul în care aceștia accesează website-ul tău de pe PC, poate nu au instalat plug-in-ul necesar. Ce faci atunci? Nu presupune că toți gândesc la fel. De fapt, nu presupune. Deloc. Oferă atât versiunea flash cât și non-flash pentru utilizatorul tău și faceți-vă amândurora un servici. Fii inventiv, găsește soluții și ieși din turmă.

4. Un website va arăta la fel peste tot

E ca și cum ai zice că toată lumea percepe culoarea verde la fel. Știm cu toții că nu e adevărat. Okay, creare website și optimizare website merg mână în mână. Degeaba te străduiești să construiești website-ul perfect dacă nu îl faci responsive. Nu e destul să fie optimizat. Fă-l responsive. Unii poate preferă să vizualizeze website-ul în rezoluția 1024 X 768, în timp ce alții în 800 X 600. Statisticile ne arată că majoritatea preferă 800 X 600. Ce are de făcut web-designerul? Să se asigure că împacă și capra și varza. Dimensiunile ar trebui să fie stabilite mai degrabă în procente decât în ​​pixeli. E cel mai sigur mod de a organiza o pagină web echilibrată. Un lucru atât de minor ar putea afecta grav succesul afacerii tale și e păcat de toată munca depusă.

Cel mai vital sfat pe care putem să ți-l dăm e: Reține că tot timpul, orice ar fi, tu construiești website-ul cu clientul în minte.

WOW, oare chiar ai terminat de citit articolul? Mulțumim. Mulțumim că îți pasă de afacerea ta destul de mult încât să te educi în această privință. Vrem să îți oferim ceva în semn de mulțumire! Dacă ai considerat folositor articolul și ți-a plăcut lectura, sigur îți va plăcea să lucrăm împreună la website-ul tău. Când vine vorba de creare website, lasă-ne să ne ocupăm noi de acest proces, în timp ce tu te gândești la cele mai bune metode de a-ți fideliza clienții. La final, îți oferim rezultatul final presărat cu dragoste și servit la cheie.

Related posts

Post a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *