Scroll to top
© 2018, Vandytech
Share

3 așa da, 3 așa nu in crearea unui website

Da, da, știm că 47,3% din populația lumii cumpără online în 2018. Cu toate acestea 74% dintre afacerile mici nu se promovează online și nici măcar nu au un website optimizat pentru un shop online. Motivele din spatele acestor comportamente sunt necunoscute, dar prea puțin contează.

Ideea e că investiția într-un serviciu de creare website este într-adevăr un accelerator pentru o afacere, dar dacă e făcut doar pentru a mai tăia o activitate de pe lista pașilor prin care trece un antreprenor de succes, mai bine las-o așa. E la fel ca în viață. Dacă alegi să te căsătorești sau să faci copii sau mai știu ce doar pentru că așa e normal și toată lumea o face, s-ar putea să te trezești într-o zi întrebându-te unde ți-a fost capul.
Concepe-ți o listă cu motive pro și contra creare website și alege înțelept. Ce e bine pentru x, nu înseamnă că e bine și pentru y. În acest exemplu poți fi și x și y. În cazul în care ai decis că un site e soluția pentru afacerea ta, atunci te invităm să citești acest articol în continuare. Dar dacă ai decis să nu, poți la fel de bine să continui să citești – poate ai ratat ceva și îți vei schimba alegerea.

 

3 AȘA DA:
1. CTA = pâinea cea de toate zilele
Dar stai ‘Ce e un CTA?’, te întrebi. Un call to action. Oamenii Internetului au decis să mai inventeze încă o prescurtare, pentru că statisticile cercetătorilor britanici ne spune că nu sunt destule. Ideea e că nu le servi informația fără pâine. Dacă vrei să le oferi ‘25% la prima achiziție’, mai adaugă și un CTA ‘25% la prima achiziție. Click aici pentru a descoperi toate ofertele.’

 

2. De ce? = nu doar o întrebare existențială
Când mergi la un eveniment de networking și vrei să dai cuiva necunoscut o carte de vizită, nu i-o întinzi direct și pleci fără să spui nimic. Sau cel puțin sperăm că nu faci asta, pentru binele tău. Așa că dacă vrei ca vizitatorii tăi să se înscrie pentru a primi constant newsletter de la tine nu le spune doar ‘Înscrie-te aici pentru newsletter’ completează fraza frumos cu motivul pentru care să facă asta. Nu suntem părinți aici să obligăm pe cineva să facă ceva doar pentru că așa spunem noi.  ‘Înscrie-te aici pentru newsletter ca să primești zilnic/săptămânal/lunar/anual/etc articole despre x (inserează aici domeniul)’ sună mai bine parcă.

 

3. Web designer = Dumnezeul tău

 

Serviciile de creare website sunt un tărâm al tututor posibilităților. Nu mergi la el să îi spui cum să își facă treaba, ci ca să te ghideze, sfătuiască și facă treaba mai ușoară. El știe prea bine ce are de făcut. De aia ai mers la el în primul rând. Așa că ai încredere în el, colaborarea va funcționa mult mai bine de ambele părți.

 

5 AȘA NU:

 

1. Blog = copilul
Am stabilit că dacă alegi să învestești în servicii de creare website e ca și cum ai investi într-o căsătorie. Ei bine, în analogia asta un blog e copilul. Dacă ai decis să îl faci, ai grijă de el. În fiecare zi. La fel de mult ca de site. Dacă îl faci doar pentru că așa zice lumea, mai bine nu – suntem deja oricum prea mulți.

 

2. Vizitatorii = flirtul

 

Doar pentru că exiști, nu înseamnă că o să te cheme la suc. Sau doar pentru că i-ai dat like la o poză. Treaba cu traficul pe website e ca flirtul – nu se întâmplă peste noapte. E nevoie de răbdare și perseverență. Asigură-te că te faci vizibil peste tot unde e ținta ta, dar nici atât de mult încât să devină dubios și hărțuitor. Fă-l să vrea să vină la tine. Strategic.

 

3. Butoanele sociale = o sabie cu două tăișuri
Toată lumea le are. Social media e peste tot. Cum făceau publicitate agențiile înainte de internet? Intrebare de nota 10. Ei bine, să ai buton de social media pe website-ulu tău îți aduce rezultate atât timp cât există rezultate. Ce vrem să zicem? Gândește-te ce site are mai multă credibilitate? Unul cu butoane sociale care nu arată nimic (niciun număr de followers, likes sau orice formă de interacțiune) sau unul cu butoane sociale cu numere care nu mai încap pe pagină? Exact.

 

Cam așa stă treaba cu serviciile de creare website. Continuă să te informezi și să descoperi cea mai bună variantă pentru tine și afacerea ta. Asigură-te că alegi designul potrivit și textele care să scoată cel mai bine în evidență potențialul websiteului tău. Spor la construit!

Related posts

Post a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *