Scroll to top
© 2018, Vandytech
Share

5 aspecte pe care ar fi bine să nu le subestimezi in crearea unui magazin online

Inovația e într-adevăr un generator de satisfacție și extaz. Ideea de creare magazin online pare a fi cel mai bun lucru care ți s-ar fi putut întâmpla. Când ajungi să realizezi tot potențialul pe care îl are ideea din fața ta, simți cum te înalți ușor spre al nouălea cer. În timp ce levitezi printre nori pufoși simți cum ceva te trage în jos. Tu te opui, dar fără prea mult succes. Acel ceva continuă stoic să te scoată din bula ce-ai creat-o în jurul tău. Realizezi că acel ceva e realitatea. Cruda realitate. Atunci începi să-ți pui întrebări dacă ai făcut alegerea potrivită și dacă chiar e pentru tine acestă ocupație de antreprenor. Încep să răsară dubiile ca ciupercile după ploaie și dintr-o dată norii pufoși sunt înlocuiți de un vânt nemilos și o ploaie rece. Bine ai venit printre pământeni. Unde nu totul e roz, dar unde îți poți cumpăra ochelari roz ca să vezi lumea prin ei. E vorba despre perspectivă până la urmă.

 

Să ai o afacere este ceva profitabil, într-adevăr, dacă știi cum să o gestionezi. Dacă ai răbdare, dacă nu te dai bătut, dacă crezi în tine și în potențialul ei și dacă poți să o vezi în viitor. E o muncă grea, nu are rost să ne ascundem după perdea. Cu toate acestea, oare când te simți mai satisfăcut de destinație, când urci un deal sau când escaladezi un munte? OK, nu e vorba de destinație, ci e vorba de călătoria până la destinație. Dar care e rolul unei călătorii fără destinație? Așa că, dacă ai în gând ideea de creare magazin online, ține-te bine pentru că ai intrat într-un rollercoaster.

 

Ca să te ajutăm să previi cât de cât anumite situații, am ales să încropit o listă cu 5 lucruri pe care ar fi bine să nu le subestimezi când decizi să pui prima cărămidă virtuală a magazinului tău online.

 

1. Planificare

 

Mărețul și bine-cunoscutul Brian Tracy ne spune că la fiecare 1 minut de planificare câștigăm 10 minute de executare, iar acest lucru înseamnă 1000% ROE (return of energy). Gândește-te că pornești la drum pe munte cu resurse limitate. Dacă nu le gestionezi eficient chiar de la început, sunt foarte mari șanse să rămâi fără nimic pe ultima 100 de metri.

 

2. Branding

 

Brandingul e tot ce înseamnă experiența transmisă de afacerea ta. Iar având în vedere că vorbim despre un magazin online, îți lăsăm câteva statistici să vorbească de la sine. 75% dintre utilizatori afirmă că asociază credibilitatea unei afaceri cu calitatea web-designului. 85% afirmă că se interesează de un brand pe internet înainte de a face orice fel de achiziției, iar 94% din prima impresie a utilizatorului are legătură cu designul.

 

3. Detalii
Experiența consumatorului tău e suma celor mai mici detalii. Toate acele mici detalii care îl fac pe consumator să abandoneze sau nu ‘coșul’ virtual. Tot ce înseamnă design intuitiv, sensibil la nevoile lui, vizibilitatea diverselor butoane de CTA (call to action), sau suportul pe care îl are clientul în toată călătoria lui sunt elemente care împreună pot îmbunătății sau înrăutății impresia clientului despre afacera ta.

 

4. Răbdare
Dacă ți-a trecut prin minte ideea crearii unui magazin online e nevoie să te armezi cu foarte multă răbdare. Ar fi bine să știi deja că succesul nu vine peste noapte și că orice afacere necesită timp. Timp să se sedimenteze noua informație în mintea consumatorului, timp să înveți cum să gestionezi tot ce ține de aceasta și timp să greșești și să înveți.

 

5. Recunoștință
Și mulțumire. Dacă îți setezi obiective nerealiste, o să ai parte doar de dezamăgiri și o să ajungi să regreți că ai pornit pe drumul acesta. Mai bine începe de jos cu pași mici. Bucură-te de fiecare victorie, cât de mică. De exemplu, setează-ți un obiectiv ‘Astăzi setez homepage-ul’ sau ‘Astăzi scriu descrierile pentru 20 de produse.’ Fii recunoscător pentru fiecare pas și pentru fiecare greșeală și orice se întâmplă. Mulțumirea atrage mulțumire. Și vrem clienți mulțumiți.

 

Pentru că ai avut determinarea și răbdarea să citești acest articol vrem să îți oferim o surpriză! Dacă ți-a făcut plăcere să citești despre cele 5 aspecte subestimate ale dezvoltării unui magazin online, sigur îți va plăcea să colaborezi cu noi. Când vine vorba de creare shop online, lasă-ne să ne ocupăm noi de acest proces, în timp ce tu te gândești la cele mai bune metode de a asigura încrederea clienților tăi. La final, îți oferim rezultatul final presărat cu dragoste și servit la cheie.

Related posts

Post a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *